روند کالای مرجوعی : با توجه به بسته بندی اختصاصی فروشگاه (پلاستیک پرس شده با کارتن خود کالا با لیبل پلمپ فروشگاه ) در کارتن اداره پست در صورتی که کالا از لحاظ ظاهری اسیب دیده بود بدون باز کردن پلاستیک محافظ کالا را بعد از هماهنگی با پشتیبانی به واحد فروش ارسال کنید تا در صورت دارا بودن شرایط لازم کالای معیوب با کالای سالم تعویض گردد. در خصوص معیوب بودن فنی کالای برقی بعد از آزمایش اولیه ظرف ۲۴ ساعت پس از تحویل توسط مشتری از جدا کردن جا به جایی یا اسیب رساندن لیبل پلمپ روی قسمت های کالا خود داری کنید اینکار سبب ابطال ضمانت خواهد شد.
نکته ۱ : در صورت باز شدن پوشش محافظ ضمانت تعویض کالا باطل میگردد لذا از کنجکاوی غیر معمول و اسیب زدن به پوشش بسته بندی محافظ ( پلاستیک پلمپ شده ) جدا خود داری کنید
نکته ۲ : تنها ۲۴ ساعت بعد از تحویل کالا و تایید تحویل شرکت پست فرصت دارید با واحد پشتیبانی برای مرجوع کردن و تعویض کالای معیوب تماس بگیرید، مشتریانی که بعد در این مدت با پشتیبانی تماس نگیرند یا در پیام رسان ها یا پشتیبانی آنلاین پیام ندهند از ضمانت تعویض برخودار نخواهند بود ( هماهنگی شما جهت دریافت خسارت فروشگاه از پست و دیگر خدمات رسان ها الزامی است)
نکته ۳ : هزینه ارسال کالا معیوب به واحد توزیع همزمان با ارسال کالای سالم به شماره حسابی که با ان خرید انجام داده اید یا شماره حسابی که اعلام کنید واریز خواهد شد.
نکته ۴ : کالا های مرجوعی نسبت به باقی کالا ها از اولویت ارسال برخودار بوده و با توجه به شرایط موجود حداکثر ۲۴ ساعت بعد از تحویل کالای معیوب به واحد توزیع، کالای سالم جایگزین به شرکت پست یا تیپاکس و ...با هزینه خود فروشگاه تحویل خواهد شد.
نکته ۵ : در صورت عدم موجودی کالای سالم جایگزین حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت بعد از تحویل کالا به واحد توزیع مبلغ واریزی به حساب خریدار محترم پرداخت و از جهت دلجویی از ایشان هدیه ی از طرف فروشگاه (مبلغ نقدی، کد تخفیف ویژه، کالای منتخب توسط واحد توزیع ) به خریدار اعطا میگردد.
موارد فوق دایما به روز رسانی شده و تحت اختیار مشتریان گرامی قرار خواهد گرفت.